-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری جلسات کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو

یكشنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٣ ساعت ١٠:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 786 نفر )


ﺟﻠﺴﺎت ﮐﻤﯿﺘﻪ تجویز و مصرف منطقی دارو به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات دارویی و درمانی و کمک به برنامه های ارتقاء سلامت جامعه به طور منظم برگزار می شود.

دکتر « سیدعلی وکیلی » معاون غذا و دارو خراسان شمالی در این خصوص اظهار داشتند: ﺟﻠﺴﺎت ﮐﻤﯿﺘﻪ تجویز و مصرف منطقی دارو  به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات دارویی و درمانی، ترویج تجویز و مصرف منطقی دارو و کمک به برنامه های ارتقاء سلامت جامعه به طور منظم برگزار می شود.

دکتر « وکیلی » با اشاره به این مطلب گفت: کمیته بررسی نسخ دانشگاه با حضور معاون غذا و دارو، معاون درمان، معاون بهداشتی، نمایندگان سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان استان و نمایندگان سازمان های بیمه گر در محل معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

دﮐﺘﺮ « ﺳﯿﺪﻋﻠﯽ وﮐﯿﻠﯽ » دراداﻣﻪ اﻓﺰود : در این جلسه مشکلات مربوط به نسخه نویسی برخی پزشکان محترم استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در خصوص نحوه برخورد اتخاذ شد. همچنین در خصوص اصلاح تجویز آنتی بیوتیک و کوتیکواستروئیدها در نسخ پزشکان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوب شد در جهت کاهش عوارض جانبی حاصل از تجویز و مصرف غیرمنطقی دارو اطلاع رسانی بیشتر به پزشکان صورت پذیرد.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...