-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

معاون غذا و داروی دانشگاه در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

یكشنبه ٢ آذر ١٣٩٩ ساعت ١١:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 754 نفر )


هفته بسیج یادآور ازخود گذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات ایران اسلامی است که در روزهای سختی چون ۸ سال دفاع مقدس از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار با تجربه اندوزی در مسیر خدمت در میدان های جبهه پشتیبانی و همیاری  پرسنل  بهداشت و درمان در دوران شیوع بیماری کرونا ، شجاعانه و دلاورانه با از خودگذشتگی فراوان مشغول برای خدمت رسانی به مردم این آب و خاک، در جهاد است.

بی شک ملت ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیجیان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی اعم از اساتید محترم، کارمندان بزرگوار و دانشجویان فهیم و همچنین به همه ی  بسیجیان در تمام حوزه ها تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

 

 

دکتر علی یوسفی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...