-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در معاونت غذا و دارو با حضور کارکنان

چهارشنبه ٣ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 328 نفر )


جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون غذا و دارو، مدیران و کارکنان معاونت در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" با هماهنگی مسئول بسیج معاونت غذا و دارو جلسه صمیمی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مکان سالن جلسات معاونت غذا و دارو با حضور معاون محترم غذا و دارو،مدیران و کارکنان معاونت برگزار شد.

در این جلسه از آقای دکتر اصغری راد فرزند شهید و  عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و دکتری علوم سیاسی از دانشگاه فرایه برلین به عنوان سخنران دعوت شد .

 ایشان مقاومت و به رسمیت شناختن حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را به عنوان دو دستاورد مهم دفاع مقدس در حال حاضر بیان کرد و در ادامه آینده برجام را با دو سیاست مقاومت و مذاکره را بررسی نمود .

و در ادامه افزود : مقاوت 8 ساله دفاع مقدس و 40 ساله انقلاب در برابر ابر قدرت های مستکبر جهان خود سندی بر حقانیت دین داری ما می باشد  که درسی است برای انقلاب های  آزادی خواه جهان، و گفتگو بین الملل در زمینه حقوق جمهوری اسلامی ایران را، نتیجه همین مقاومت شرافتمندانه همه اقشار جامعه اسلامی بیان کرد

در انتهای جلسه معاون محترم غذا و دارو سوالاتی را برای روشن شدن اهداف دفاع مقدس بیان فرمودند و جمع حاضر به تبادل نظر پرداختند.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...