-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

آقای دکتر یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به همکاران شاغل درحوزه سلامت تبریک گفت.

دوشنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:١ ب.ظ   ( بازدید : 540 نفر )


آقای دکتر یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به همکاران شاغل درحوزه سلامت تبریک گفت.

 

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" دکتر علی یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعیدغدیر خم، را به همه شیعیان بلاخص همکاران خدوم شاغل در معاونت غذا و دارو تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد:

 

"الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا"


امروز دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم. «سوره مائده، آیه ۳»

روز عید سعید غدیرخم، عظیم ترین اعیاد زمین و آسمان و پرشکوه ترین جلوه ولایت است. غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی(ع) و عید عهد، پیمان و میثاق است. دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می یابد. سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امبرالمومنین(ع) بر شیعیان و پیروان ولایت را تبریک می گویم و امیدوارم با بهره مندی از انفاس قدسی قرآن کریم و سیره معصومین(ع) از حامیان راستین ولایت باشیم.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...