-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

آقای دکتر یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید قربان را به همکاران شاغل درحوزه سلامت تبریک گفت.

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 258 نفر )


به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" دکتر علی یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید قربان،جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بلاخص همکاران خدوم شاغل در معاونت غذا و دارو تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد:

 

عید قربان روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم و باشکوهترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتاست. قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز،روز کمال و تجلی گاه بندگی است. عید قربان عید سرسپردگی و بندگی و رها شدن از خویش و به خدا پیوستن است،آنجا که انسان در عرفات به شناخت میرسد ودر مشعر به شعور الهی ودر منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو میکند.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید قربان،جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص همکاران خدوم شاغل در معاونت غذا و دارو تبریک عرض نموده،از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت،سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسالت مینمایم.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...