-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی

چهارشنبه ١٦ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٩ ب.ظ   ( بازدید : 308 نفر )


چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی در محل استانداری برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی بیان نمودند:چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محل سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.

وی افزود:در این جلسه ضمن بررسی مصوبات  جلسه قبل و ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاهای ذی ربط ، بر لزوم مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق تاکید شد.

دکتر حسن براتی زاده در این جلسه بر اجرایی شدن برنامه جامع سال 98 ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به قطع استانی آن تاکید و از کمیسیون استانی خواستند که تمام اعضای کمیسیون به وظایف خود عمل نمایند. ایشان با توجه به شیوه نامه جدید ابلاغی از طرف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در رابطه با خود روها و اماکن و موارد ظن به قاچاق از ریئس کمیسیون درخواست شفافیت این دستور العمل در حوزه کالاهای سلامت محور و همچنین زمینه و نحوه اجرایی شدن آن مطالبی بیان نمودند. وی همچنین خواستار همکاری تمام دستگاهای فرهنگی مبنی بر فرهنگ سازی و آشنایی مردم با کالاهای سلامت محور قاچاق و غیر مجاز شدند.

 

 


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...