-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محوردانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی

چهارشنبه ١ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٥:١٨ ب.ظ   ( بازدید : 291 نفر )


به نقل از روابط عمومی غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با حضور اکثریت اعضا و با مسئولیت معاونت غذا و دارو در محل سالن جلسات معاونت برگزار گردید.

دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی بیان نمودند: در این جلسه ابتدا بر اهمیت پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری.سال رونق تولید نامگذاری شده و ایشان شرایط اقتصادی را شرایط جنگ اقتصادی نامبرده اند ، تاکید شد.

دکتر حسن براتی زاده با توجه به اینکه عرضه و مصرف کالاهای سلامت محور هم بر سلامت اقتصادی کشور و هم سلامت جسمی هموطنان تاثیر بسیار منفی می گذارد و عرضه محصولات سلامت محور قاچاق بخصوص آمار بالای محصولات آرایشی بهداشتی قاچاق لزوم عنایت و همکاری تمامی دستگاهها را در امر مبارزه می طلبد و از همه دستگاههای عضو تقاضا می شود در این مسیر معاونت غذا و دارو را بعنوان پیشگام این عرصه یاری نمایند.

در ادامه این جلسه ضمن مصوبات جلسه قبل و اظهار نظر اعضای جلسه،برنامه عملیاتی سال 98 معاونت غذا و دارو  در حوزه پیشگیری و مبارزه با اولویت فرهنگ سازی عمومی برای مردم و صنوف مربوط ارائه و مورد تائید اعضا قرار گرفت و مقرر گردید این برنامه برای اجرا شدن در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی  ارجاع داده شود.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...