-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری جلسه کار گروه اطلاعات و عملیات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی

شنبه ٢٨ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٩:٣٧ ق.ظ   ( بازدید : 309 نفر )


جلسه کار گروه اطلاعات و عملیات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی در محل فرماندهی پلیس آگاهی استان تشکیل گردید.

به نقل از روابط عمومی غذا و دارو خراسان شمالی "وب دا" دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی بیان نمودند: در این جلسه که در محل فرماندهی پلیس آگاهی استان خراسان شمالی برگزار گردید.در ابتدای جلسه جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی و رئیس پلیس آگاهی استان ضمن ارائه گزارشی از کشفیات سال 97 و مقایسه آن با سال 96 بر لزوم مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید نمودند. در ادامه معاون دادستان مرکز استان و معاون تنعزیرات حکومتی استان هم بر حمایت قضایی از دستگاهای متولی مطالبی را بیان نمودند.

دکتر حسن براتی زاده در این جلسه ضمن اشاره به سال رونق تولید و تاکید مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور بعنوان یک راه عملی حمایت از رونق تولید داخلی مباحثی را بیان نمودند و بر داشتن برنامه عملیاتی ، عزم جدی دستگاهای اجرایی در سال 98 تاکید نموده و آموزش عمومی فرهنگ سازی را یک شیوه موثر در امر مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محوردانستند و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های فرهنگی با معاونت غذا و دارو دانشگاه شدند.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...