-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خراسان شمالی

دوشنبه ١ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٣:١٧ ب.ظ   ( بازدید : 292 نفر )


دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خراسان شمالی درمحل استانداری برگزار شد.

به گزارش « ایفدونا » به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی خراسان شمالی، دکتر "حسن براتی زاده"مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه اعلام کرد: این جلسه به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و حضور اعضا در محل استانداری برگزار گردید.

دکتر « براتی زاده » تصریح کرد : در این جلسه موضوع تخصیص اعتبار برای ساخت انبار دارویی که مصوبه جلسه قبلی بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید سازمان برنامه و بودجه استان هرچه سریعتر در رابطه با تخصیص اقدام نماید.

وی افزود: در این جلسه پیشنهاد معاونت غذا و دارو در امر ساماندهی مراکز تاتو که در حال حاضر بدون مجوز و تاییدیه های لازم اقدام به تاتو می کنند بعنوان یک تهدید سلامت عمومی بانوان مطرح شد و دستگاه های متولی بطور جد ورود پیدا کنند.

همچنین در ادامه جلسه پیشنهاد دوم، ساماندهی محصولات غذایی و آشامیدنی فله ای بود که بعنوان یک خطر جدی برای سلامت مردم مطرح و ضمن بیان عوارض این محصولات از طرف دکتر براتی زاده تنها راه جلوگیری از عرضه محصولات فله ای بی نام و نشان را ساماندهی این محصولات برای شناسنامه دار کردن و اخذ مجوزهای بهداشتی محصولات مفید برای سلامت و از طرفی افزایش آگاهی مردم از خطرات محصولات فله ای غیرمجاز و تقلبی دانست.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...