-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

پیام تبریک معاون غذا ودارو دانشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه

سه شنبه ٢٠ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١١:٧ ق.ظ   ( بازدید : 290 نفر )


معاون غذا ودارو دانشگاه در پیامی اعیاد شعبانیه را به تمامی همکاران و ایثارگران معاونت تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح می باشد:

      روز سوم ماه مبارک شعبان مصادف با سالروز میلاد امام سوم شیعیان حضرت امام حسین علیه السلام می باشد. دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی (ص) همتی جانانه می‌طلبد که بی شک در امام حسین (ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها نمود یافته است.

بدون شک قیام جاوید عاشورا؛ فداکاری امام حسین(ع) و یارانش در راستای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور شد و اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی‌ماند.

 نامگذاري سوم شعبان روز ميلاد با برکت حضرت امام حسين(ع) به عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز، نشان دهنده اين واقعيت است که پاسداران و جانبازان عزيز ايران اسلامي پرورش يافته مکتب اسلام و نهضت عظيم عاشورا ، با درک درست و دقيق از مقتضيات فرا روي انقلاب و ميهن اسلامي همواره درصحنه مأموريت‌هاي خود حضوري به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند. دلاور مرداني که اسطوره مقاومت و نماد آزادگي اند و از خودگذشتگي ، فداکاري و ايثارشان در دفع شر دشمنان مردم ايران در ابتداي پيروزي انقلاب و همچنين در هشت سال دفاع مقدس همواره در حافظه تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي باقي خواهد ماند.

در خاتمه ایشان موفقيت همگان را در پيمودن راه شهيدان والامقام با بهره گيري از رهنمودهاي بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و فرامين  مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسألت نمودند.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...