-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور

یكشنبه ١٨ مرداد ١٣٩٤ ساعت ٧:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 1055 نفر )


از زمان شروع طرح تحول سلامت یکی از گامهای اساسی ومهم استان در معاونت غذا ودارو تشدید نظارتها در سطح تولید وعرضه کالاهای سلامت محور است

دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایش وبهداشتی اظهار داشت :از زمان شروع طرح تحول سلامت یکی از گامهای اساسی ومهم استان در معاونت غذا ودارو تشدید نظارتها در سطح تولید وعرضه کالاهای سلامت محور است که توجه به سلامت وامنیت مواد غذایی  بهداشتی و آرایشی وظایف اصلی سازمان می باشد . همکاری و تعامل با سایر دستگاهها و نهاد های دولتی در تمام شرایط در تحقق این هدف وجود دارد.

وی همچنین بیان کرد: در پی نظارت های مداوم بر عرضه کالاهای سلامت محور مقادیردارو های مخدر، روانگردان ، دارو های گیاهی ، مکمل های غذایی و تعداد زیادی  لوازم آرایشی از سطح عرضه جمع آوری و پس ز هماهنگی با تعزیرات حکومتی و برخورد های قانونی  نسبت به معدوم سازی آنها اقدام گردید.

دکتر براتی زاده در پایان گفت: مردم عزیز بعنوان بهترین بازرسان نظارتی می توانند دررسیدن ارتقاء سلامت خود که نبض سلامت آن با مواد غذایی سالم، درست مصرف کردن می باشد، یار و یاور ما باشند و از مصرف محصولات غیر مجاز و بی کیفیت و قاچاق جداً خودداری نمایند.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...