-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

پیام تسلیت معاون غذا و دارو در پی شهادت شهید محسن فخری زاده

شنبه ٨ آذر ١٣٩٩ ساعت ٨:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 813 نفر )


به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو خراسان شمالی، معاون غذا و داروی دانشگاه در پی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ ‌پاسدار دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارشد و برجسته ، ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، پیام تسلیتی صادر نمود.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

کشور ایران در طول قرن‌ها حیات، همواره مرهون حضور شخصیت‌های ارزشمندی بوده که با گوهره جان، در مسیر آزادگی و اعتلای اسلام و قرآن ایستاده اند و با تاسی به سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، مسیر حق را پیموده اند. خاک پاک ایران به برکت اسلام، فرزندان شایسته‌ای از این دست در خود پرورش داده که بی شک دکتر محسن فخری زاده ، از شایسته‌ترین این فرزندان بود که لحظه لحظه حیات پربرکتش را صرف تعالی دین و آبادی وطن کرد و نام او تا همیشه تاریخ، سربلند و پیروز است.

شهادت سردار سرتیپ ‌پاسدار دکتر محسن فخری زاده ،  پـایـان راه نیست و پرچمی که شهید فخری زاده در دفاع از این مرز و بوم برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند. و بدون شک ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی ، فداکاری ها و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار این شهید در راه  دفاع از کشور و سرافرازی ایران عزیز  را تا ابد فراموش نخواهند کرد .

این شهادت پرافتخار را به محضر حضرت ولی عصر (ع) و رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را برای شهید سعیدمان از درگاه منان هستی بخش خواستارم.

 

دکتر علی یوسفی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...