-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

سومین نشست کارگروه غذا و دارو و سلامت بسیج جامعه پزشکی استان

دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ ساعت ١٨:١ ب.ظ   ( بازدید : 436 نفر )


سومین نشست کارگروه غذا و دارو و سلامت بسیج جامعه پزشکی استان با موضوع برگزاری نمایشگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی در روستای گیفان با حضور اعضاء ، در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، در ابتدای جلسه دکتر محمد رضائی  مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، اهم تصمیمات اخذ شده در جلسه قبل کارگروه را به سمع و نظر اعضاء رساندند .

 در ادامه جلسه ، سرگرد عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان برنامه پیشنهادی سازمان برای تقسیم وظایف و مشارکت همه اعضاء را  ارائه دادند و  برنامه کلاس های آموزشی در نمایشگاه را تشریح کردند .  

در ادامه هر یک از اعضاء با بیان نقطه نظراتی برای پیشبرد اهداف کارگروه در نمایشگاه  مطالبی را عنوان کردند.  با مساعدت معاونت غذا و دارو ، سازمان  تامین اجتماعی ، سازمان بیمه سلامت و معاونت بهداشتی هدایای غذایی و بهداشتی سالم و فرهنگی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شد.

در انتها جلسه دکتر علی یوسفی معاون غذا و دارو دانشگاه به تبیین موضوع  کلاس های اموزشی و اهم مطالبی که باید در غرفه نمایشگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی در دهستان گیفان گفته شود ، پرداخت و  حاضرین نسبت به تقسیم وظایف اعضاء بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه تصمیم گیری کردند  .

 


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...