-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

بازدید مدیرکل بحران استانداری از پروژه در حال احداث انبار بحران دارویی

سه شنبه ٦ آبان ١٣٩٩ ساعت ١:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 719 نفر )


مدیرکل بحران استانداری خراسان شمالی از محل احداث انبار بحران دارویی واقع در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس جواد نظری مدیر کل بحران استانداری خراسان شمالی در این بازدید، پروژه ی انبار بحران دارویی استان را بررسی و در جریان مراحل عمرانی و اعتباری این پروژه قرار گرفت. 

در این بازدید که با همراهی معاون و مدیران غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، اهمیت و لزوم تکمیل و احداث هرچه سریع تر انبار به ویژه در شراط حساس کنونی از نظر اپیدمی کووید 19 مورد تاکید قرار گرفت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید با تاکید بر اهمیت وجود انبار بحران دارویی در استان گفت: در  بحران هاي معمول و مطرح دنیا، مانند  زلزله، خشکسالی، بیماري هاي شایع، بحران هاي ناشی از جنگ و در شرایط کنونی که نه تنها ایران بلکه کل جهان درگیر شیوع ویروس کروناست، وجود انبار دارویی در شرایط بحرانی به منظور به حداقل رساندن ضایعاتی که در اثر بحران ناشی از کمبود دارو بر کیفیت زندگی افراد جامعه وارد شده است کاملا ضروری است.

دکتر علی یوسفی یادآور شد: از آنجایی که حوادث غیرمترقبه مانند شیوع ناگهانی ویروس کرونا در دنیا هرگز نمی توانند به عنوان یک حالت روتین در نظر گرفته شود، لذا باید مراکز بهداشتی درمانی در سراسر کشور براي حوادث غیرمترقبه داخلی و خارجی آماده شوند.

وی افزود: لذا اهمیت ساخت و تکمیل هرچه سریع تر انبار بحران دارویی در استان بیش از پیش جهت خدمت رسانی به آحاد جامعه خودنمایی می کند.

 

 

 


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...