-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

اخذ مجوز ISO17025 توسط آزمايشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه

یكشنبه ١٨ خرداد ١٣٩٩ ساعت ٣:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 502 نفر )


آزمايشگاه کنترل مواد غذایی و آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه موفق به کسب گواهی ISO17025 شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر علی یوسفی گفت : آزمايشگاه مرجع کنترل مواد غذايی،آرايشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو،پس از دو سال به سبب تلاش بی وقفه ی مديران و کارشناسان و پس از بازرسی مميزان موفّق به کسب گواهينامه تاييد صلاحيت آزمايشگاه (ISO17025)  از سوی مرکز ملی تاييد صلاحّيت ايران (NACI) شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه افزود : ايزو 17025 استانداردی بين المللی و تخصصی ويژه ی آزمايشگاه های آزمون و کاليبراسيون می باشد که به احراز صلاحیت اين آزمايشگاه ها می پردازد.

همچنین مهندس احمد یزدانی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی بیان کرد: آزمایشگاه ضمن انجام بررسی های آزمایشگاهی بر روی نمونه های ارسال شده از مدیریت نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی ، مراکز بهداشت استان و سایر ارگانها در خصوص رعایت ضوابط پروانه ساخت تولید و مطابقت نتایج آزمون ها با ضوابط بهداشتی و ملی موجود و الزامات سازمان غذا و دارو اظهار نظر می نماید.

ایشان خاطر نشان کرد: از مزايای اخذ اين گواهی ميتوان به ايجاد اطمينان خاطر در مشتريان و تسهيل پذيرش نتايج آزمون،اطمينان از صحت آزمايش ها و آزمون های انجام شده در آزمايشگاه مرجع،استانداردسازی روش های اجرايی و مديريتی جهت تسهيل همکاری ميان آزمايشگاه ها و ساير سازمان ها،کسب اطمينان از کاليبره شدن تجهيزات آزمايشگاه و ... اشاره کرد.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...