-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری مراسم تکریم و معارفه قائم مقام رئیس دانشگاه و معاونین درمان و غذا و دارو

سه شنبه ٢٨ آذر ١٣٩٦ ساعت ١٤:١ ب.ظ   ( بازدید : 403 نفر )


مراسم تکریم و معارفه قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست ، معاونین درمان و غذا و دارو با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و مدیران استانی در تالار شهید آوینی بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش « وب دا » رئیس دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت ، درمان و سلامت استان تیم خبره و خوبی در حال خدمت به مردم هستند ، بیان کرد : در سیستم دانشگاه همانند دیگر سازمان ها لازم است در فواصل زمانی افرادی با ایده ها و ظرفیت های جدید ، مسئولیت ها را به عهده بگیرند و از مدیرانی که تا کنون عهده دار مسئولیت های بزرگ بوده اند تشکر می کنیم .
دکتر « علی حق بین » به پروژه های انجام شده در 4 سال گذشته اشاره کرد و گفت : با درایت و تدابیر ریاست اسبق دانشگاه « دکتر گلمکانی » و با اجرای طرح تحول نظام سلامت پروژه های زیادی در دانشگاه به بهره برداری رسید و 500 تخت بیمارستانی اضافه شد و کارهای بزرگ دیگری نیز در دانشگاه در دست اقدام است.
این مقام مسئول افزود : با اجرای طرح تحول سلامت ،کارهایی که باید خیلی سال قبل در حوزه درمان انجام می شد به انجام رسید ، اصلاح تعرفه ها ، رضایت مندی 80 درصدی مردم از طرح تحول سلامت ، رایگان شدن زایمان طبیعی و کاهش سزارین ، بهبود هتلینگ و توسعه فضای بیمارستان ها ، اورژانس ها و ساخت واحدهای زایمانی ال دی آر و... از کارهای بزرگی بود که با طرح تحول انجام گرفت.
دکتر «حق بین » در ادامه بیان کرد : در کار پزشکی سیاست وارد نیست و وظیفه ما درمان بیماران و خدمت به مردم است و امیدواریم با تلاش هر چه بیشتر وضعیت سلامت مردم روز به روز بهتراز قبل شود.
قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مبنای توسعه انسان سالم است ، بیان کرد : 75 درصد سلامت مردم به عهده سایر ارگان هاست و تنها 25 درصد سلامت به عهده وزارت بهداشت است و ما در مجموعه دانشگاه دست یاری به سوی همه مدیرانی که درسلامت مردم نقش دارند دراز می کنیم.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...