-

به سایت معاونت غذا وداروی خراسان شمالی خوش آمدید

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه تبادل اطلاعات سلامت HIX در معاونت غذا و داروی خراسان شمالی

سه شنبه ٢٢ دی ١٣٩٤ ساعت ٨:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 1172 نفر )


کارگاه آموزشی سامانه تبادل اطلاعات سلامت HIX که یک میان افزار پیامگرا است و وظیفه آن انتقال امن اطلاعات در قالب پیام های الکترونیکی بین سامانه های نرم افزاری در حوزه بهداشت است.با حضور دکتر علیزاده نماینده سازمان غذا وداروبرگزار گردید. در این سند، سعی بر مدل سازی نسخه الکترونیکی به  عنوان یک سند الکترونیکی است که می باسیت توسط پزشک تولید شده و از طریق سامانه HIX به سایر ذینفعان حوزه (من جمله داروخانه ها) ارسال گردد.
به گزارش خبرگزاری ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی خراسان شمالی کارگاه آموزشی نرم افزار HIX داروخانه های خراسان شمالی با حضور موسسین و مسئولین فنی داروخانه های استان در معاونت غذا و داروی خراسان شمالی که دومین استان در اجرای این طرح کشوری می باشدبرگزار گردید. در این جلسه دکتر وکیلی معاون غذا و دارو در خصوص فواید و اثرات این سامانه توضیحاتی را بیان نمودند.
 
دکتر علیزاده نماینده شرکت پشتیبانی دهنده نرم افزار سامانه تبادل اطلاعات سلامت HIX  در ادامه افزودند : این سامانه که یک میان افزار پیامگرا است و وظیفه آن انتقال امن اطلاعات در قالب پیام های الکترونیکی بین سامانه های نرم افزاری در حوزه بهداشت است  سعی بر مدل سازی نسخه الکترونیکی به  عنوان یک سند الکترونیکی که می بایست توسط پزشک تولید شده و از طریق سامانه HIX به سایر ذینفعان حوزه (من جمله داروخانه ها) ارسال گردد.


منبع : سایت قدیم معاونت غذا و دارو چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...